tirsdag 30. november 2010

SISTE DAG I NOVEMBER

Våknet opp ganske sent i dag og trodde jeg ikke ville få NOE ut av dagen. Men møtte moren min på cafeen oppe ved senteret vårt og snakket og planla hvordan jeg burde gå fram denne uken når det kommer til lån søking osv. Fikk ganske mye ut av det. Da jeg kom hjem satte jeg opp en BSU konto (Som jeg skulle ha gjordt lenge siden) og kontaktet banken om kontoer/kort. Så måtte jeg opp til senteret igjen etter at vi fikk hentelapp fra posten. Måtte hente lillesøsteren min sin julegave :)

Da jeg kom hjem ringte banken meg og vi snakket om hva som er best å gjøre med hvor stipend burde bli settet inn, om norsk konto og australsk konto.

Føles ut som jeg fikk noe ut av dagen. Skulle ønske jeg gjorde mer, men det er vel bedre enn ingenting :)

Imorgen tror jeg skal se på lån søkingen, må skrive opp alle nummerene og sånt før jeg gjør det. Ughhh...GLEDER MEG TIL JEG HAR SØKT LÅN!! :)




XX

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar