fredag 26. november 2010

SÅ LANGT..

Jeg har så mye å gjøre før jeg flytter til Australia. Føler nesten som om hodet mitt kommer til å eksplodere! Nye ting jeg må gjøre dukker opp hele tiden. Og jeg er ikke en sånn person som gjør ting med en gang. Jeg liker å vente til jeg MÅ gjøre det...Min egen feil at jeg blir så frustert og irritert over alle tingene jeg må gjøre. Men men..

Hva jeg har fikset:

- Visa (Kan reise til Australia i morgen og være der til Mars 2014..yeah!)
- Campus (Har søkt, og de skal tilby med campus plass i midten av januar)
- Skoleplass (Har fått min COE fra Griffith UNI)
- Ehmmm....Hva annet??
- ANSA





Må gjøres:
- Lån (Har scannet alt jeg trenger, har settet alt opp, trenger bare å søke nå. Søker på søndagen)
- Forsikring (Student Forsikring fra Gauda. 3600kr for 1 år)
- Bank kort (Må spørre om lengre tid og nytt kort fra banken og større grensen på mastercard)
- Flybilletter (Gjør det i begynnelsen av desember)
- Noe annet, men klarer ikke å tenke så mye akkurat nå haha!

1 kommentar:

  1. Du er nå vertfall på veg! ;P
    Tenk hvor mye jeg må stresse!! :P

    SvarSlett