torsdag 25. november 2010

HVORFOR JEG LAGDE BLOGGEN.

Om litt over 2 måneder så flytter jeg fra Nesodden, utenfor Oslo, til Brisbane. Jeg kommer til å studere foto ved Griffith University - South Bank som ligger i Brisbane, Australia. Jeg kommer til å være der i 3 år, om jeg klarer å komme meg fram i studiet. Jeg fikk studie plass i sommer og har gledet meg til dette i flere måneder nå! :)


Nå som det bare er 2 måneder igjen må jeg virkelig begynne å få ting i orden. Jeg søkte om visa for noen uker siden og har det fikset. Neste steg er å søke om lån og stipend...Er veldig treig så det tar litt tid, men håper å ha det ordnet før desember. Så skal jeg bestille flybillettene like etter. Blir gøy å se hvilken rute vi kommer til å fly :D


Grunnen til at jeg ville ha denne bloggen er slik jeg kan skrive ned alt jeg kommer til å oppleve, se og gjøre sånn at jeg kan se tilbake på det etter studien. En annen grunn til at jeg har denne bloggen er slik at venner, familie og andre kan følge med på hva jeg gjør når jeg er på andre siden av verden. Jeg kommer til å skrive ned hvordan det er opp til den dagen jeg drar og hvordan det blir der nede. Litt fra den kjedlige hverdagen min her og dumme, rare ting jeg tenker på :P


Byen jeg skal studere i!
(Bilde: Frendshipforcebrisbane.org)


BTW! Jeg er ikke så flink til å skrive norsk..bare husk det..Fikk 2 i norsk på skolen haha!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar