torsdag 25. november 2010

SE HVA JEG KLARTE Å GJØRE!

Falt for ca 5 dager siden og fikk et tregjerde midt i fjeset. Da jeg fikk det i fjeset hørte jeg masse knase lyder fra nesen min. Jeg tok hånden min på nesa og følte noe vått, det var blod. Hadde fått et sår på nesen, og trodde det var alt siden jeg ikke følte noe annet. Nesen min og tennene mine var helt nummen i kanskje 5 minutter. Jeg begynte å gråte, uten at jeg viste at tårene rant haha!

Jeg kom meg hjem og fikk lillesøsteren min Rachel til å hjelpe meg med å få plaster på nesen og etter da så begynne følelsen å komme tilbake til nesen og tennene mine..I ca 3 timer eller mer etter at det skjedde klarte jeg nesten ikke å gjøre noe. Det var SÅÅÅÅ vondt! Den smerten var så vond og jeg håper jeg aldri trenger å føle det igjen. Jeg følte at jeg måtte dytte tennene mine frem og at det var noe galt med ganen min og at hele fjeset mitt hadde blitt "punched inn" av Mike Tyson. Ouch!

Nesen min hovnet opp, klarte ikke å bøye med framover eller ligge nede pga trykket som kommer fram til hodet gjorde så vondt hver gang jeg bøyde meg. Fikk et sår som begynner å gå bort. Smerten er forsatt der og jeg tror kanskje jeg har brukket noe i nesen min. Kulen er der forsatt og blåmerket er der forsatt. Gleder meg KJEMPE mye til det er over. Og håper ikke nesen min blir som den er nå, fordi for å være ærlig så trenger jeg ikke en større kul på nesen enn jeg allerede har. Hatt nok at problemer og erting pga nesen min over årene..trenger ikke mer! :P

Her er et bilde av "the damage". Ikke så bra bilde, men tror man kan se det litt.


I know, i know...ikke så særlig pen uten sminke, men who cares! Er man stygg så er man stygg..må bare le av det haha :D

1 kommentar:

  1. Haha 3 innlegg på 1 dag? flink^^
    Såg ikke godt ut med den nasen, får håpa d blir bedre :)

    SvarSlett