lørdag 8. januar 2011

SNART FERDIG!

Det er lenge siden jeg skrev på bloggen sist og mye har skjedd siden da.

1. Jeg søkte om lån
2. Jeg fikk lån :P
3. Har bestilt flybilletter
4. Kjøpt koffert..(Gjorde det i dag!)
5. Det har vært jul og nyttår :)

Har forsatt noen ting jeg må gjøre som f.eks forsikring og campus. Skal få en mail eller brev fra skolen om campus plass i midten av januar, så det er ikke lenge til det :) Forsikring tar ikke lang tid, så det tror jeg at jeg kommer til å gjøre enten mandag eller tirsdag. Må også fikse den dumme Mac'en min! Har så vidt hatt den i 1 år og den har allerede vært inne i reparasjon 3-4 ganger! Er så lei av den. Ugh!


Må begynne å blogge ordentlig nå, siden det vare er 1 måned (egentlig mindre!) til jeg flytter! Scary!
xx

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar