fredag 3. desember 2010

MGMT KONSERTEN VAR....

KJEMPE KULT!


Dro til MGMT konsert i går på Sentrum Scene i Oslo. Konserten startet kl 20:00, men de var forsinket og det var iskaldt ute!! Det føltes ut som tærne mine skulle falle av!


Når de først lot oss komme inn, så gikk jeg og moren min opp til balkongen og satte oss. Vi ventet og ventet og så kom support bandet Smith Westerns (tror jeg de het) på scenen. De spilte for kanskje 1 time eller mer. Musikken var bra, men det hørtes litt ut som de spilte samme sang i hele den tiden. Pluss at man ikke kunne høre hva han sang. Det som jeg ikke kunne slutte å se på når de spilte var beina dems! OH MY FLIPPIN GOD! Skikkerlig tynne menn med skinny jeans..Oh No!
Etter at de var ferig, ventet vi ENDA lengre for MGMT. DET TOK SÅ LANG TID! Men da de kom på scenen var de kjempe bra! De spilte alle de sangene som jeg ville høre, Kids, Electric Feel, sanger fra den nye CD osv. Vi hadde det kjempe gøy og jeg er glad for at jeg dro. Var litt usikker om jeg skulle selge billettene mine eller ikke. Men jeg er glad jeg ikke solgte dem.. :D
Det eneste som irriterte meg er at de tok så lang tid, at vi frøs som bare det ute og at de spilte en sang fooooor lenge...Bort sett fra det var alt kjempe bra! :D MGMT VAR SUPER COOOL!



Bilder kommer senere...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar